Translate

Thursday, May 2, 2013


Шрила Прабхупадината презентација на Шримати Радхарани (source)

од Сатсварупа даса Госвами




Знаењето за Шримати Радхарани, Нејзиниот однос со КришнаНејзиниот однос со Нејзините сакхии и гопи манџари е проширено низ доверливата литература на Гаудија ВаишнавизмотВо последниве години овие книги станаа попристапни на читателите од Англиското говорно подрачјеНие стануваме повеќе свесни, барем теоретски, дека девоцијата кон Шримати Радхарани и највисокиот израз на свесноста за КришнаБхактивинода Тхакура рече во една од неговите песни, “Шримати Радхика е учител на слатката брачна љубовЧистата љубов помеѓу Радха и Мадхава треба да биде цел на дискусија и контемплација.”
Но постојат многу предупредувања дека Шримати Радхарани и Нејзините афери со Кришна никогаш не треба да ѓи сметаме како материјални односи помеѓу маж и женаПостои опасност да се биде љубопитен за Шримати Радхарани, но да не се слуша на правилен начин. Затоа јас посакувам да ја изнесам Прабхупадовата презентација на Шримати Радхарани и да се придржувам до сето она што го имам пронајдено во неговите книги, предавања и разговориВие ќе видите дека иако Шрила Прабхупада од една страна беше многу воздржан за да зборува за Шримати Радхарани, тој сепак нам ни го даде слаткото и чисто разбирање за Радхарани и практичните начини за да самите напредуваме во Нејзиното служење.
Во неговите преводи и објаснувања на релевантните делови на Нектарот на Девоцијата, Книгата за Кришна, иЧаитанја Чаритамрита, Прабхупада се занимава со сите сложености на љубовта на Шримати Радхарани за КришнаЈас ѓи пронајдов многуте вакви делови специјално пребарувајќи ѓи изјавите каде што Прабхупада зборува за своите лични реализации со свои сопствени зборови.


Можам да се присетам како Шрила Прабхупада зборуваше за Шримати Радхарани во летото 1966 во 26 Втора Авенија во Њу Јорк Сити.
Јас секогаш се присеќам на Прабхупада на Радхаштами, бидејќи јас ја добив првата иницијација од Прабхупада на овој денСептември 33ти, 1966. Квалификациите за иницијација кои Прабхупада ѓи бараше во тие времиња, беа многу лесни па така јас можев да бидам инициран на првата иницијација во ИСКОН која што се случи на денот на Џанмаштами во 1966-таНо јас не се чувствував спремен за предавање на моите таканаречени слободни активностиИзгледаше премногу за да се откажам и така јас ја откажав иницијацијата.
Но само неколку дни потоа почнав да се кајам бидејќи јас не бев инициранТогаш јас слушнав од еден посветеник дека Прабхупада планира да одржи друга иницијација после две недели по повод денот на појава на Шримати Радхарани. И тогаш Прабхупада почна да ни објаснува нешто за Шримати Радхарани.
Тој кажа дека на Џанмаштами ние треба да постиме преку целиот ден се до полноќ бидејќи Кришна е многу силен и цврст. Но на Радхаштами ние треба само да постиме до пладне бидејќи Радхарани е нежна и љубезна.
Затоа јас решив да дека ќе го запрашам Прабхупада ако би можело да добијам иницијација на денот на појавување на РадхараниОна што се чинеше премногу тешко две недели претходно на Кришниниот роденден сега изгледаше полесно под заштитата на Шримати Радхарани.
Прабхупадиното прво објаснување на Радхарани беше незаборавна сутраПрабхупада рече дека Шримати Радхарани е најдобриот посветеник на Кришна. Бидејќи Таа Него највеќе го сака.
Потоа Прабхупада објасни дека Шримати Радхарани е заинтересирана за благосостојбата на сите посветеници и дека ние би можеле да се молиме на НеаТој рече, ти не можеш директно да одиш кај Кришна но ако Кришниниот бхакта е задоволен со тебе тогаш тој или таа тебе ќе те препорача кај Кришна и Кришна ќе биде приморан да ти ја даде Својата милост.Ова специјално е вистина ако ја добиеш милоста на Радхарани.
Прабхубада го вметна знаењето за Радхарани во неговата прва книга која ја имаше преведено во АмерикаУчењата на Господ Чаитанја 1967, Книгата за Кришна 1968, и Нектарот на Девоцијата во 1969. ВоНектарот на Девоцијатапод категоријата на  “Привлекување на Кришна”, карактеристиките на чистото посветено служењеПрабхупада ги објасни принципите на приоѓање на Кришна преку Радха:
Да се применува посветено служење, значи да се следат стапките на Радхарании посветениците во Вриндавана самите се ставаат под грижа на Радхарани со намера да достигнат совршенство во нивното посветено служење.Со други зборовипосветеното служење не е активност од материјалниот свет, тоа е директно под контрола на РадхараниВо Бхагавад Гита е потврдено дека махатмите или големите душисе под заштитата на даиви пракритивнатрешната енергија - РадхараниЗначи, да се биде директно под управа на внатрешната моќ на Кришна, посветеното служење го привлекува дури и самиот Кришна.” (ННД стр. 16)


Забелешката на Прабхупада дека Кришна е цврст а Радхарани е нежна и љубезнае образложена со изјавата која тој ја даде во Нектарот на Посветеноста, под Кришнината одлика на сочувствителност”:

Наместо да го упатуваат своето почитување кон Кришна, посветениците ја даваат својата почит на Неговата сочувствителна природаВсушност, бидејќи Кришна е Врховната Божја Личностмногу е тешко да Му се пријде. Но посветениците, ја земајќи ја предноста на Неговата сочувствителна природакоја е претставена од Радхаранисекогаш се молат на Радхарани за Кришнината сочувствителност.” (ННД стр. 176)

Прабхупада понекогаш ја опишува Радхарани како Кришнината чувствителна женска страна. И за да се молиме на Радхарани, најлесниот пат е ако и се обратиме на Неа во Харе Кришна Мантрата која се состои од имињата на Радха и Кришна: О Божја енергијо (ХараО Господете молам да ме вклучиш во твојата служба.”


Прабхупада не ѓи емитуваше експлицитно славите на Радхарани онолку колку оние на Господ Кришна, Врховната Божја ЛичностПа сепак тој не информира дека, според Гаудија Ваишнава сидхантаШримати Радхарани е Кралицата на ВриндаванаТаа ја има моќта да го привлече дури и КришнаКако што изјавува Прабхупада во Нектарот на Девоцијата:

Кришна секого го привлекувано посветеното служење го привлекува КришнаСимболот на посветеното служење во највисокото ниво е РадхараниКришна е наречен Мадана Моханашто значи Тој е толку привлечен па со Својата привлечност може да ја порази привлечноста од илјадници КупидониНо Радхарани е уште повеќе привлечназатоа таа може да го привлече КришнаЗатоа бхактите неа ја нарекуваат Мадана Мохана Мохинипривлекувач на привлекувачот на Купидон.” (ННД 16)

Тогаш зошто Шрила Прабхупада беше толку воздржан и озбилен во разговорите околу Радхарани?
Една од причините за воздржаноста на Прабхупада беше таа дека ние бевме такви неофитиИсто така Прабхупада проповедаше на Запад и во природата на материјалистичките луѓе надвор од Ведската култура е да ѓи сфатат аферите на Радха-Кришна како обични сексуални афериПрабхупада ова го објасни со примерот на кравата која почувствува оган во шталатаКога еднашка се запали шталата и кравата се преплаши толку многу па кога одтогаш таа ќе здогледаше црвена боја веднаш ја фаќаше паникана сличен начин, условената душа се толку трауматизирани од, или пак зависни од сексуалните задоволства, па веднаш штом здогледаат слика на Кришна кој ја прегрнува Радхарани, тие си помислуваат “Да, тоа е истото она коешто јас го чувствувам за мојата девојка.”
Прабхупада истотака многу се плашеше дека ако посветениците прерано ѓи преземат аферите на Радха-Кришна, тие би можеле да станат пракрита сахаџиионие кои доверливите теми ѓи земаат премногу евтиноТој ни раскажа за човекот кој рече, “Кога и да го слушнам името Радха, јас секогаш мислам на жената на берберот чиешто име е Радха.”
Во Предговорот на Книгата за Кришна, Прабхупада започнува, “Во Западните државикога некој ќе здогледа корица на книга како што е Кришнаведнаш ќе запраша “Кој е КришнаКоја е девојката со Кришна?” Но значајно е тоа што Прабхупада потоа го довршува Предговорот со одговарање на прашањето кој е Кришна, но тој не споменува која е Радха.
Друг пример за воздржаното расположение на Прабхупада е дека тој не подучи да не ѓи покажуваме стопалата на божеството на Радхарани, иако стопалата на Кришна може да се покажуваат.


Ние можеме да имаме понатамошни увиди во Прабхупадовото претставување со проучување на некои предавања кои тој ѓи има давано по повод РадхаштамиЕдно такво предавање се случи на 30 Август, 1968 во Монтреал.
Прабхупада објасни дека филозофијата на Радха-Кришна е многу голема филозофија и е разбрана на ослободено нивоа не на условена фаза.
Тој кажа, на условена состојба ние ѓи обожуваме Лакми Нарајана следејќи ѓи регулативните принципи.
Така, во оваа видхи маргакога вие немате љубов за Бог или Кришнатреба да ѓи следите регулативните принципи и автоматски...таму има праксаКога практициратеИсто како што вежбате свирење на оваа мридангаВо почетокот тоа нема некој ред, но кога ќе станете добро увежбани со праксата, звукот ќе стане толку убав.”
Ова е интересен пример бидејќи во 1968 посветениците само што учеа да свират на мриданга и нивните удари беа многу основни но Прабхупада ѓи охрабруваше нив дека нивното свирење треба да биде подоброИ ние гледаме дека денеска во ИСКОН има многу вешти свирачи на мриданга кои имаам научено преку вежбање и дружење со останатите добри свирачи.

Слично на тоакога ние сме вклучени преку регулативните принципи во обожувањето на Радха Кришна,тоа се нарекува видхи маргаИ во суштина кога вие сте на љубовна платформа, тоа се нарекува рага марга.  Така, без видхи марга,  ако било кој веднаш посака да ја научи рага маргатоа е глупостТоа е глупостНиеден не може да го помине М.А испитот без да пројде низ регулативните принципи на основните училишта и колеџи.
Значи, затоа јас не се впуштам во дискусии за Радха и Кришна толку лесноНаместо тоа, од сегашниов миг продолжете со регулативните принципиПостепено, како што ќе станете прочистеникако што ќе дојдете до трансценденталната платформавие ќе разберете што е Радха Кришна.”

Па, Прабхупада е многу стриктен околу тоа да не се прерипува одозгора но во исто време тој укажува дека патот на ваидхи марга ќе води нагоре, толку сигурно како што редовното свирење на мриданга ќе доведе до вешто свирење на мриданга.
Не се обидувајте да ѓи разберете Радха Кришна многу брзоТоа е многу голема темаАко ние сакаме да ѓи разбереме Радха Кришна многу брзотогаш ќе има толку многу пракрита сахаџииВо Индија има пракрита сахаџииИсто како танцуваето на Радха КришнаРадха Кришна постанаа играчкаСликата Радха Кришна, Кришниното бакнување на Радха, Радхараниното бакнувањеСето тоа се глупостиФилозофијата Радха Кришна треба да биде разберена од ослободена личноста не од условена душаПа така, ние би требало да го почекаме среќниот миг кога ќе бидеме ослободени, и потоа ние би требало да ја разбереме Радха Кришна пранаја викритир.


Во ова излагање во 1968, Прабхупада потоа го побара хармониумот и започна да ја пее песната на Рупа ГосвамиРадхе џаја џаја мадхава дајите”.
Иако Прабхупада беше многу внимателен на свој начин, тој сепак ја разделуваше слаткоста на љубовта на Шримати Радхарани кон КришнаВо истата таа лекција од 1968 тој продолжи со објаснувањето на Радхе џаја џаја мадхава дајите”:
Таа е толку драга на Кришна.” Секој се обидува да го засака Кришнано Кришна се обидува да сака некого.Колку голема е ТааСамо обидете се да разберетеЦелиот светцелиот универзум, сите живи битија се обидуваат да го засакаат КришнаКришна премаКришна према е толку драгоцена но Кришна е по Радхарани.Само видете колку е голема РадхараниОбидете се да ја разберете величината на РадхараниТаа е толку возвишенание би требало да ја упатиме својата почитИ каква е Таа?
гокула таруни мандала махите.
Таруни. Таруни значи млади девојкиЌе видете сликисите тие се млади девојкиТаа е најубаватаТаа ѓи восхитува младите девојки исто такаТаа е толку убава.
гокула таруни мандала махите, дамодара рати вардана веше.
Таа секогаш Самата се облекува така убаво, па Дамодара, Кришна станува привлечен од Нејзината убавина.
Таа е единствениот објект кој го привлекува Кришна, и Таа е Кралицата на ВриндаванаВие ќе видете во Вриндавана, доколку отидете во Вриндавана, секој ја обожува РадхараниРани значи краливаТие секогаш извикуваат Џаја Радхе”. Радхарани.  Сите посветеници во Вриндавана се обожаватели на Радхарани.
(Во друга лекција која тој ја даваше во Вриндавана околу 1972 Прабхупада објаснуваше дека нема никој толку голем како што е Кришнамата паратам нанјатНо потоа тој запре и рече, “Има една особа која е поголема и од Кришна. Тоа е Радхарани.” Тој кажа, “ Но тоа е од љубов.”)
Во својата лекција на Радхаштами во 1968 Прабхупадапотоа продолжи во објаснување на песната карунам куру маји каруна-бхарите/санака-санатана-варнита-чарите.

Сега некој би можел да забележиО ти си толку голем образуван школарти си толку голема света личност и ти молиш за милоста од обична девојкаКако такаЗатоа Рупа Госвами вели, “Оона не е обична девојка.”
Санака санатана варнита чарите.
Описот за оваа девојка е возможно да биде само од големите свети личности како Санака и Санатана. Таа не е обична.


Во излагањето на Прабхупада во 1969 на Радхаштами кое што тој го даде во Лондон, тој кажа “Радхарани е моќта на задоволствотохладини шакти.”  Прабхупада подучуваше уште од самиот почеток и секогаш повторно нагласувашедека исто како што ние имаме желба да сакаме и да имаме задоволство, така таа желба постои во Врховната ЛичностКришнаНо кога Тој сака да посакуваТој не посакува задоволување од обична личност.Тој се проширува во моќта на задоволување и таа е РадхараниТака радхарани не се разликува од КришнаКако што Прабхупада напиша во воведот на Учењата на Господ Чаитанја, “Без Радха, Кришна нема смисла, и без Кришна, нема смисла за Радха.  Поради оваВаишнавската филозофија пред се оддава почитување кон и ја обожува внатрешната мош на задоволство на Севишниот ГосподЗатоа Господ и Неговата моќ секогаш се наведени како Радха Кришна.”
Шримати радхараниВо истата таа ‘69 Радхаштами лекција, Прабхупада започна да ја пее мантрата, “Тапта канчана гауранги радхе вриндаванешвари” Тој исто спомна дека ние треба да и пријдеме на Радхарани и така потоа ние можеме да ја стекнеме  Кришнината наклоност.
Ако ние пријдеме на Кришна преку Радхарани, преку Нејзината милосттогаш тоа постанува многу полесноАко Радхарани препорачаОвој посветеник е многу добар” тогаш Кришна веднаш прифаќа, без разлика ако јас сум будалаПоради тоа што е препорачано од страна на РадхараниКришна прифаќазатоа во Вриндавана вие ќе приметите, сите посветеници, тие го изговоруваат Радхараниното име повеќе одколку КришнинотоКаде и да отидете, вие ќе видете како посветениците се обраќаат со Џаја Радхе”. Тоа сеуште ќе го пронајдете во Вриндавана. Тие ја слават Радхараниi. Тие се повеќе заинтересирани во обожувањето на РадхараниБидејќи колку и да бидам јас паднатако вака или онака јас можам да ја задоволам Радхарани, тогаш ќе биде многу лесно за мене да го разберам Кришна.”


Прабхупада ѓи критикувше луѓето кои не ја разбираат Радхарани дури иако тие живеат во ВриндаванаНо некако тој беше позитивно трогнат од едноставното мантрање на Радхе Радхе дури и од наизглед обичните луѓе во ВриндаванСе сеќавам одејќи на многу утрински прошетки со Прабхупада на Бхактиведанта Свами Марга кога понекогаш возачите на рикша ги запираа нивните рикши, се симињаа, ѓи соблекуваа нивните обувки  и одаваа почит и велеа “Џаја Радхе”. Во неговите лекции во другите делови на светот Прабхупада разговараше за тоаИ преку очите на Прабхупада ние учениците од Запад дојдовме до разбирањето дека тоа беше есенцијата на Вриндавана каде што дури и обичните луѓе мантраат Џаја РадхеНикаде на друго место во светот, дури ни во Индијанема тоа да го пронајдете тоаПа иако нивното мантрање не е со потполно разбирање на Прабхупада тоа му се допаѓаше.
Друга индикација за длабоката љубов која Прабхупада ја имаше кон Шримати Радхарани беше таа дека тој секогаш ја започнуваше  неговата лекција пеејќи “Џаја Радха Мадхава”. Ние не сме виделе дека други Гаудија Ваишнави ѓи започнуваат нивните лекции пеејќи ја оваа песна како регулативен принципНо Прабхупада секогаш го правеше тоа и понекогаш тој запаѓаше во длабока екстаза и не беше во можност да зборува.
Ние исто така знаеме дека таткото на Прабупада се молеше тој да може да стане посветеник на Шримати Радхарани.
Истокога Прабхупада патуваше на бродот за Америка, тој напиша поема во која што рече, “Мои драги браќа,вие не можете да постигнете успех во свесноста за Кришна се додека не ја обожувате Шримати Радхарани.”


Друга битна поанта е таа дека како што Радхарани го обожуваше Кришна во расположение на одвоеност, откако Кришна си замина од Вриндаван, така и Чаитанја беше во ова расположениеИ одвоеноста која Господ Чаитанја ја демонстрираше беше превземено од шесте Госвамии. Прабхубада наговести дека ова исто би требало да биде превземено од сите искрени и озбилни посветеници во оваа линијаПостојат неколку примери од неговите зборови дека е така.
Еве еден од лекцијата на Радхаштами во 1969Прабхупада цитираше Хе радхе враџадевике ча лалите, хе нанда суно кута”.

КадеРадхараникаде си Тикаде се твоите придружничкиКаде си ТиНанда Суносинот на Нанда МахараџКришнаКаде сте сите виеТие беа во потрага по нивТие никогаш не рекоа, “Јас го здогледав Кришна како танцува со гопиитеМинатата ноќ јас видов.” Ова е сахаџијаТие се зимаат толку евтино.Тие го земаат Кришна многу евтино и Радхарани многу евтино како тие да можат да ги гледаат секоја ноќ.НеГосвамиите не не подучуваат такаТие трагаат по нив.
Така, ние треба да ги следиме стапките на Госвамиите како да ги бараме Кришна и Радхарани. (Ние ова би можеле да го направиме во Вриндавана) или внатре во нашето срце....Овој процес на посветено служење беше подучувано од Чаитанја Махапрабху.  Немојте да речете дека многу лесно ние сме ги виделе Кришна или сме ја виделе Радхарани во Раса ЛилаНе, не на тој начинПочуствувајте ја одвоеноста.Штом почувствувате повеќе одвоеност од Кришна вие треба да знаете дека напредувате.”

Прабхупада ни кажаако вие го вклучите вашиот јазик ви служење на Господ, Тој Самиот вам ќе ви се разоткрие, “Јас сум тука.” Ние треба да чувствуваме одвоеност од Кришна исто како Радхарани, како што подучуваше Господ Чаитанјаи да ги вклучиме нашите јазици во служба на Господ, потоа еден ден кога ние ќе созрееме ние ќе го видиме Кришна очи во очи.
Оваа иста поанта е опишана во Антја Лила Глава 14 од Чаитанја-чаритамритаКришна даса Кавираџ ни кажа дека емоциите на Радхарани откако го здогледа Удхава точно кореспондираа со оние на Шри Чаитанја МахапрабхуПотоа во објаснувањето Прабхупада рече дека некои теозофи изјавуваат, “бидејќи Шри Чаитанја Махапрабху е Севишната Божја Личност, таквото култивирање на одвоеност е лесно за Него но тешко за живото суштествоИ затоа ние можеме да му пријдеме на Кришна на било кој начин кој на нас ни се допаѓаЗа да ја поништа таквата идејаШри Чаитанја Махапрабху демонстрира во пракса како некој може да достигне љубов за Кришна, превземајќи го расположението во одвоеност од Кришна кое го имаше Шримати Радхарани.” (Антја лила 14 14)
Иако овие доверливи теми не би требало да се превземаат евтиносепак таква езотерична доктрина како што е одвоеноста од Кришна во расположението на Радхарани, е нешто коешто беше препорачано од Прабхупада.

Шри Чаитанја Махапрабху оплакуваше, “Јас го пронајдов Кришна во Вриндаванаи сега Јас повторно Него го изгубив и дојдов во КурукшетраСе додека личноста не е многу високо напреден посветениктој не може да ги разбере овие сложени чувстваАвторот на Чаитанја-чаритамритасепаксе обиде да ја објасни оваа дивјон мада онолку колку што беше во можности наша должност е едноставно да го цениме тоа онолку колку што сме во можностЗатоа авторот го има направено следното барање, “Мои драги читателиедноставно обидете се  да го слушнете овој опис со верба и љубовТоа ќе ти помогне да ја разбереш трансценденталната екстаза и на крај ти ќе достигнеш многу лесно љубов кон Бога.” (Антја 14.37 коментар)
Во Книгата за Кришна Прабхупада исто така им го порачува на сите посветеници расположението на Радхарани во одвоеностаТој рече дека шесте Госвамии беа во ова расположение и исто така во ова расположение бешеГоспод Чаитанја.

Тој беше во улогата на Радхарани, чувствувајќи одвоеност од КришнаТие кои се во ученичкото следство на Мадхва Гаудија сампрадаја би требало исто така да чувствуваат одвоеност од Кришна,обожувајќи ѓо Неговиот трансцендентален облик и дискутирајќи ѓи неговите трансцендентални учења,Неговите забавиНеговите одлики, придружба и друштвоДуховните учители би требало да ѓи збогатат посветениците со највисокото посветеничко совршенствоДа се осеќа постојана одвоеност додека сме вклучени во служење на Господ е совршенството на свесноста за Кришна.”  (Книгата за КришнаГлава34)


Има уште два пократки цитати кои Јас ѓи одбрав бидејќи Прабхупада употреби свои лични зборови во опишувањето на РадхараниОва ни дава друг поглед во фактот дека иако тој не се впушташе толку многу во разговарање за Радхаранинеговите чувства беа многу големи одвнатре.
Една изјава се случи во првото пеење на Шримад Бхагаватам кадешто тој ги дискутира чувствата на одвоеност за Кришна кои ги чувствуваа членовите на Јаду династијата:

Чувствата на одвоеност не можат да бидат опишанино едноставно би можеле да бидат замислени само од посветеницитеПосле неговото одвојување од Вриндавана и невините селски кравари, краварки, дами, и останатите, сите тие беа шокирани во текот на целиот нивен живот, и одвоеноста на Радхарани, најсаканата краварка, е над сето изразувањеЕднашка тие се сретнаа на Курукшетра за време на затемнувањето на сонцетои чувствата кои беа изразени се срцепарателни.” (ШБ 1.10.  стихови 9 & 10коментар)

Последниот цитат е од Чаитанја-чаритамрита во врска со Врховната положба на Радхарани, дури и во односот со КришнаОва е изговорено од Господ Чаитанја додека танцуваше на Ратха Јатрата и зборуваше за Радха и Кришна:
Шри Кришна продолжисите жители на Вриндаван дхама—mмојата мајка, таткодругарчиња краварчиња и се останатосе како мојот живот и душаИ меѓу сите жители на Вриндавана, гопиите се мојот живот и душа.Меѓу гопиите, Ти Шримати Радхарани, си најглавнатаЗатоа ти си самиот живот на Мојот живот.
Во објаснувањето Прабхупада кажа:

Шримати Радхарани е центарот на сите активности во ВриндаванВо ВриндаванаКришна е инструментот на Шримати Радхаранизатоа сите жители на Вриндаван сеуште мантраат “Џаја Радхе”. Од самата Кришнина изјава која тука беше изнесенаочигледно е дека Радхарани е Кралицата на Вриндавана и дека Кришна е едноставно Нејзината декорацијаКришна е познат како мадана Моханапривлекувачот на Купидонно Шримати Радхарани е привлекувачот на Кришна. (Мадја лила  13.150  стих и коментар)

Па така, ние би сакале да слушаме за Шримати РадхараниТоа е најсигурниот и највештиот начинБидејќи,како што Шрила Прабхупада напиша, “Духовниот ушител секогаш е сметан за еден од доверливите придружници на Шримати Радхарани или манифестиран претставник на Шри Нитјананда прабху.” (ЧЧ Ади 1.46)

No comments:

Post a Comment